My Girl : Episode 2



Dae-sung : Woi, kenapa jerit-jerit ni! Orang nak tidur pun tak boleh lah..
Seung-ri : Hyung! Hyung kat mana?
Dae-sung : Pernah nampak ke hyung tidur kat dalam tab mandi? Mestilah hyung kat bilik!
Seung-ri : Ops, sorry sorry. Hehe :]


Seung-ri masuk ke bilik Dae-sung. Pergh, punyalah kotor bilik Dae-sung! Baju, seluar, semua bersepah. Tin air coke & jajan-jajan yang sudah habis pun masih belum dibuang. Kalau boleh, nak saja Seung-ri memberi syarahn kepada Dae-sung. Tetapi disebabkan idea gilanya itu perlu diutamakan, dia menolak tepi hal kebersihan.


Seung-ri : Hyung, saya nak kekasih lah.


Dae-sung : Demam ke? Baru umur 21 tahun, dah gatal nak girlfriend.


Seung-ri : Ala.. Tak kira. Saya nak girlfriend juga!


Dae-sung : Nak buat apa? Buat benda tak senonoh?


Seung-ri : Hyung!!!


Dae-sung : Ok ok. Hyung saja je. Hehe :] Tapi kalau awak nak girlfriend, pergilah cari sendiri. Kenapa nak minta 
dengan hyung?


Seung-ri : Sebenarnya, saya tak nak girlfirend.


Dae-sung : Tadi merengek nak girlfriend, ni tak nak pula! Buang masa lah dia ni!


Seung-ri : Dengar dulu! Saya tak nak girlfriend, tapi saya nak girlfriend samaran je.


Dae-sung : Buat apa?


Seung-ri : Saya nak jelouskan seseorang ni.


Dae-sung : Jelous? Siapa?


Seung-ri : G-Dragon :]


Dae-sung : Buat apa?


Seung-ri : Banyak tanyalah hyung ni. Tolonglah carikkan saya girlfriend samaran. Pleaseeee?


Dae-sung : Urm , ok. Hyung tolong. Tak kisahkan perempuan apa?


Seung-ri : Yang penting perempuan tu cantik sampai boleh jelouskan GD. Boleh?


Dae-sung : Ok. Count me in!


Seung-ri : Tapi jangan bocorkan rahsia ni tau. Semua tak boleh tau kecuali kita berdua, ok?


Dae-sung : OK!


episode ni pendek sikit. malas dohh, tak ada idea -,-